• Contact Us
Dutch
US English (US)
NL Dutch
Home

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    Sort By
    • Newest
    • Most likes
    • Most views
    • Er staat water in met zoutvat!

      Nee, dit kan geen kwaad. Dit komt doordat het zout tijd nodig heeft om dit af te geven aan het...

      August 6th, 2024 697 views 0 likes

    • Ik heb weer last van kalkaanslag!

      Om dit te kunnen bevestigen of het daadwerkelijk kalk is, wil ik u vragen om de test van de waterhardheid...

      August 6th, 2024 591 views 1 likes

    • NF02 - Continue waterdoorstroom gedetecteerd

        Help! Mijn Premium PLUS waterontharder piept en geeft een melding. Op de melding is NF02 - Coninue waterdoorstroom gedetecteerd...

      January 10th, 2025 303 views 1 likes

    • Zoutkristallisatie - Zout op de buitenkant van de waterontharder

        Ontstaat er een kleine zoutberg aan de buitenzijde van uw waterontharder? Dit is zoutkristallisatie.    Dit kan ontstaan in...

      January 10th, 2025 375 views 0 likes

    • NF01 foutmelding laag zoutniveau

      Wanneer je Premium PLUS waterontharder de foutmelding NF01 toont, betekent dit dat het systeem denkt dat er nog geen zout...

      May 15th, 2025 10 views 0 likes

    Helpcentrum en kennisbank Z8-Water

    Wij helpen je graag met alle vragen die je hebt over onze producten.

    Zoek in de zoekbalk hierboven naar hetgeen wat je wenst te weten. Daar vind je antwoord op honderden vragen.

    • Login
    • Features
    • Pricing
    • About
    • Careers
    • Resources
    • Blog
    • Case Studies
    • Knowledge Base Examples
    • Privacy Policy
    • Terms of Service

    ©2025 Z8-Water.nl. All Rights reserved.

    Knowledge Base Software by Helpjuice