Oei, ook dit is een mogelijkheid natuurlijk!
Heb je akkoord gegeven op de plaatsing van de waterontharder en bevalt deze toch niet? Neem dan contact op met onze klantenservice!
Samen kijken we naar wat de oorzaak kan zijn of hoe we het probleem kunnen oplossen.
Daarbij kijken we uiteraard wanneer de waterontharder is geplaatst en of deze nog valt binnen de proefperiode of bedenktijd van 14 dagen. Tezamen kijken we naar de opties, eventueel komt er iemand van ons kijken naar hoe we de situatie naar wens kunnen oplossen.
Komen we er niet uit of wens je de waterontharder echt verwijderd te hebben? Dan doen we dit uiteraard zoals afgesproken! We herstellen het leidingwerk en laten deze in de originele staat achter.
Heb je akkoord gegeven op een installatie waarbij er meerwerk heeft plaatsgevonden? Dan is de proefperiode helaas niet van toepassing, aangezien we het verrichte meerwerk natuurlijk niet kunnen ontdoen. Mocht dit toch het geval zijn, dan krijg je een factuur voor het verrichte meerwerk.
Meer weten over onze proefperiode? Bezoek dan de pagina over proefplaatsing en proefperiode van de Z8-Waterontharder.