Wat gebeurt er als de waterontharder van mijn vriend later wordt geïnstalleerd dan gepland? Heeft dit invloed op mijn cadeaubon?

Ontdek wat er gebeurt met jouw cadeaubon als de installatie van de waterontharder is vertraagd

Updated at January 10th, 2025

Als de nieuwe klant die je hebt aangedragen vertraging heeft op de installatie van zijn waterontharder verandert er niks. 

Wij van Z8-Water zullen de bestaande klant op de hoogte houden over de status van de (eventueel) aangeschafte waterontharder. Bellen naar onze servicedesk heeft hiervoor dus geen zin. 

Zodra de aangedragen klant akkoord geeft op de waterontharder wordt hij ingepland voor installatie. Zodra de waterontharder geïnstalleerd is gaat er een proefperiode in van 14 dagen. Als deze proefperiode voorbij is gegaan betekent het dat de bestaande klant die de nieuwe klant heeft aangedragen recht heeft op de cadeaubon. Uiteraard moet de installatie en waterontharder in zijn geheel zijn voldaan. Wanneer beide factoren in orde zijn, dan zullen wij de bestaande klant op de hoogte hiervan brengen.

De cadeaubon zal zo snel mogelijk verstuurd worden. Dit gebeurt handmatig, om fraude te voorkomen, en kan soms op zich wachten. Bellen naar de servicedienst heeft hiervoor geen zin. Z8-Water zal zelf contact met je opnemen. 

Mocht je dus iemand aanbrengen, kan het dus best wel eventjes duren voordat jij je cadeaubon krijgt. Als iemand namelijk de installatie pas wenst over enkele maanden in verband met een verbouwing, verhuizing of sleutelmoment, dan wachten we dit logischerwijs af totdat dit moment is geweest!